FAQ

Jesu li sve informacije na webu 100 % tačne?

Zalihe i cijene artikala na Sonus Art web shopu se ažuriraju svakih 30 minuta, tako da će u najvećem broju slučaja biti tačne. Ukoliko cijena koja je prikazana na web shopu iz nekog razloga ne odgovara realnoj cijeni proizvoda, i trgovac (Sonus Art) i kupac mogu iskoristiti svoje pravo na otkazivanje izvršene narudžbe, u skladu sa našim uslovima poslovanja. Takođe, napominjemo da ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine. Ipak, Sonus Art d.o.o. ne može garantovati stopostotnu tačnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama - u izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvavezujemo se revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se lično dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Jesu li svi artikli na webshopu uvijek raspoloživi?

Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti. Artikli koji trenutno nisu raspoloživi su dobavljivi u roku 5-30 dana. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada artikl postane dostupan.

Mogu li platiti robu kreditnom karticom - na rate?

Moguće je plaćanje do 24 rate bez kamata o čemu više možete saznati ovdje: Načini plaćanja

Koji je rok isporuke naručene robe?

Ako je roba raspoloživa i naručili ste je do 12 sati, u većini slučajeva je šaljemo na isporuku već isti dan. Prosječni rok dostave je 2-3 radna dana. NAPOMENA: ako ste zatražili ponudu za virmansko plaćanje, robu Vam možemo držati u rezervaciji najviše 5 radnih dana.

Mogu li zamjeniti robu naručenu preko interneta?

U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac! Više o proceduri povrata možete pročitati ovdje: Povrat

Dajete li garanciju na proizvode?

Na sve proizvode nudimo garanciju od 12 mjeseci do 5 godina. Više informacija pročitajte ovdje: Garancija

Imate li servis?

Ovlašteni servis za sve uređaje kupljene kod nas, kao i za nabavu rezervnih dijelova je kompanija KBZ elektronika, Trnjanska 117, Zagreb; tel: 01/6150 101.

Koliko iznosi dostava za moj grad?

Dostava za sve lokacije unutar BiH je besplatna za iznose narudžbe iznad 100 KM. Za iznose manje od 100 KM, dostavu naplaćujemo samo 8 KM. Dostavljamo na sve lokacije unutar BiH

U koje zemlje dostavljate?

Po gore navedenim uslovima trenutno dostavljamo samo unutar BiH. Ipak, narudžbe su moguće iz bilo kojeg kraja svijeta, uz dostavu i cijenu isporuke prema dogovoru.

Šta ako moja pošiljka nije stigla u roku 2 radna dana?

Čim robu pošaljemo na isporuku šaljemo vam tracking code pomoću kojeg u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (in-time.ba/pracenje-posiljaka). Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na [email protected] kako bi poduzeli potrebne mjere.

Šta ako napravim grešku prilikom narudžbe?

Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak narudžbe a u polje "NAPOMENA" navedite "Ispravak narudžbe". Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

Šta ako želim R1 račun?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke kompanije (ime, adresa, JIB) u napomenu.

Što ako želim nekome poslati paket bez računa (kao poklon)?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite ispostavu računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu.

Kome mogu uputiti reklamacije na kupljeni proizvod?

Sva pitanja i primjedbe vezana uz proizvode možete nam uputiti putem emaila ([email protected]), telefonski (+38751893160) ili uživo u poslovnici (Petra Kočića 125, Banja Luka).

Gdje mogu pogledati vaše proizvode uživo?

Naše proizvode možete naručiti putem web shopa ili ih pogledati lično u našoj poslovnici. Ukoliko na našoj stranici ne nađete dovoljno podataka za neki proizvod, ili Vas zanima njegova raspoloživost, možete nam poslati upit na email ([email protected]) ili nas kontaktirajte telefonski (+38751893160).

INFORMACIJE O KOMPANIJI, KONTAKT & RADNO VRIJEME

Adresa trgovine:

Petra Kočića 125

78000 Banja Luka

Adresa elektronske pošte:

[email protected]

Info telefon: +38751893160

Radno vrijeme trgovine je PON - PET od 10 do 18 h.

Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email [email protected]

Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za nove kolekcije, popuste i akcije!